zondag 12 februari 2012

Goed aangekomen in Oman

Hallo

Na een korte, maar door het late uur en lange wachten vermoeiende reis ben ik vannacht goed aangekomen in Oman waar ik vanaf overmorgen deelneem aan de Ronde van Oman. De eerste indruk is alvast overweldigend, een prachtig land. Ook het hotel is overweldigend, daar zal het alvast niet aan liggen...

Na de obligate rustdag van gisteren hebben we vandaag 2u30 gereden. Na de woestijn in Qatar was het aangenaam om weer eens wat (enorm steile) heuvels onder de wielen te krijgen. Hopelijk kan ik dit over enkele dagen ook nog zeggen...

Het goede wiel heb ik al gevonden!



Klaas

5 opmerkingen:

Tom Vandenbussche zei

Schitterende foto!

Anoniem zei

ENJOY !!! and TAKE CARE !!!
P.N.

Hanne zei

Toffe foto!! Veel succes in Oman op een parcours die je wel beter zal liggen!

Tom Vandenbussche zei

Op Eurosport 2 tonen ze trouwens elke dag de wedstrijd: tussen 12.00 en 12.30!

Maar ik heb wel de indruk dat het telkens met een dag vertraging zal zijn...

Anoniem zei

Je bent onze man in Oman !!!!!!!!!!

Geniet ervan en veel succes.

LP