maandag 30 januari 2012

Klaar voor de start

Hallo

Ondertussen zijn we weer al een week verder en meteen komen de eerste wedstrijden wel heel dicht bij. Het seizoen is ondertussen al op gang geschoten met koersen o.a. in Australië, Argentinië en ook in Frankrijk. Maar de meeste toprenners die zich voorbereiden op de klassieke lente kiezen voor het duo Qatar/ Oman. Een toprenners ben ik nog niet ;), maar ik het heb het genoegen om er daar ook eens tussen te rijden.

Hopelijk lukt dat er tussen rijden een beetje. De voorbereiding is allesinds goed verlopen, tot nu toe was het weer fantastisch naar Belgische normen en dus heb ik al mijn geplande trainingen kunnen afwerken. De twee ploegstages waren een aangename manier om de conditie helemaal op punt te stellen. Zoals al eerder gezegd trek ik zonder grote ambities naar Qatar en Oman, de bedoeling is vooral om sterk uit deze wedstrijden te komen en mij te lanceren voor een goed seizoen. Moest ik eens in beeld kunnen komen ga ik het natuurlijk niet laten ook...

Gegevens over beide wedstrijden zijn te vinden op onderstaande links:
Tour of Qatar
Tour of Oman

Ondertussen is mijn programma min of meer bekend voor dit voorjaar. Zoals verwacht staan er na Qatar en Oman, uitgezonderd 'les Boucles du Sud Ardèche' vooral 2e categorie wedstrijden op de kalender. Toch zijn er zeker en vast nog enkele mooie uitdagingen.
Een overzicht tot en met maart:

26/02 Boucles du Sud Ardèche
04/03 GP Lillers
17/03 Classique Loire Atlantique
18/03 La Roue Tourangelle
23/03 - 01/04 Tour du Maroc

Tot de volgende
Klaas

3 opmerkingen:

Anoniem zei

veel plezier in qatar en oman tussen de groten!En veel succes!
Rik van blankenberge!

Tom Vandenbussche zei

No stress!!! Het komt allemaal in orde!!!

Tom Vandenbussche zei

Interessant artikel op volgende link: http://www.cyclismactu.net/news-interview-leproux-laquo-au-japon-l-interet-du-cyclisme-ne-cesse-de-croitre-raquo-22090.html