zondag 22 januari 2012

Nog twee weken!

Hallo

Ondertussen ben ik terug thuis van de 10 daagse ploegstage in La Londe les Maures. We hebben er goed gewerkt met de ploeg, niet alleen vele uren, maar ook kwaliteit. Met een voldaan, maar fris gevoel - ik voel me zeker niet kapot - kon ik de stage dan ook afsluiten. De eerste dagen na de stage staan vooral in het teken van herstel om de geleverde arbeid optimaal te laten renderen. Daarna staan nog enkele stevige trainingen op het programma, waarna de laatste week voor het grote debuut in de Ronde van Qatar weer in het teken van herstel staat.
Aangezien dit mijn vuurdoop wordt op dit niveau weet ik niet waar ik mezelf moet plaatsen. Op de onderste trede van de ladder uiteraard, alleen is de vraag hoe ver die onderstede trede onder de andere ligt...

Gr Klaas

1 opmerking:

Anoniem zei

Hei Klaas,

Je zag er vorige zaterdag alvast scherp uit!
Je schrijft wel dat je op de onderste trede start, maar laat dat alvast geen belemmering zijn om je 100% te geven en er bovendien 100% van te genieten!
We kijken er nu al naar uit om te zien of Vannieuwkerke, Wuyts en co het zullen hebben over de aanvalslust van "klaas sies" of van "klaas sijs"!!! :-)
veel succes!!!