woensdag 18 januari 2012

Laatste zware trainingen met een goed gevoel afgesloten

Hallo

Gisteren en vandaag hebben we de laatste twee grote trainingsritten van de stage afgewerkt. Morgenvoormiddag gaan we nog wat losrijden alvorens huiswaarts te keren.

Gisteren brachten we 5u in het zadel door en vandaag nog een uurtje meer, 6u dus. Uiteraard is dit vermoeiend, maar ik sloot de trainingen en stage dus met een goed gevoel af. Niet alleen de benen en conditie voelen goed aan, ik voel me ook nog fris en ik heb vooral het gevoel dat ik goed gewerkt heb op deze stage wat toch het eerste objectief is!

Gisteren reden we nog over ietwat vlakkere wegen met in totaal drie klimmen, de Pas de Cerf, de Notre Dames des Anges vanuit Gonfaron en de col de Babaou vanuit Collobrières.
Vandaag stond de training volledig in teken van het bergop rijden en hebben we de Notre Dames des Anges vanuit 4 zijden beklommen, de Pas de Cerf was het opwarmertje en de col de Babaou de afsluiter van een tocht waarin we meer dan 3000 hoogtemeters overwonnen.

Voilà, zoals je ziet hebben we niet stilgezeten. Nu volgt een herstelfase zodat deze trainingen optimaal renderen.

Klaas

2 opmerkingen:

Tom Vandenbussche zei

Super!!!

Noenkel zei

Aangenaam om je blog te lezen. Nie forceren het seizoen is lang.