zaterdag 5 juni 2010

Rust, examens en koers...

Hallo,

Na een korte break van een kleine week heb ik de trainingen hervat. Maandag heb ik nog een examen afgelegd, maar daarna heb ik goed doorgetraind, met als hoogtepunt 2 stevige trainingen in de Ardennen.
Morgen ga ik ook de 'koersdraad' weer op pikken en ga ik van start in de kermiskoers van Gits (start om 14u15 voor 22 ronden van 6,6 km). Deze wedstrijd zie ik vooral als training om opnieuw wat ritme en snelheid op te doen, alhoewel ik vermoed dat dit na 2 weken niet weg zal zijn.

Daarna volgt de Ronde de l'Oise (UCI2.2) van donderdag tot en met zondag (10 t.e.m. 13 juni), een mooie koers en een nieuwe kans om me in de kijker te rijden. En tussendoor nog een examen (het laatste, hoop ik toch) op dinsdag (8 juni).
De week hierna volgt dan weer de Flèche Ardennaise (20 juni) en op dinsdag Romsée-Stavelot-Romsée (22 juni). Twee wedstrijden waar ik altijd naar uitkijk.

Er komen dus enkele mooie, drukke weken aan. Hopelijk werpt de training van de afgelopen week wat mooie vruchten af en kan ik daarna ook om (andere) vruchten op school...

Gr Klaas

Geen opmerkingen: