vrijdag 18 juni 2010

Vooruitblik: Flèche Ardennaise

Hallo,

Zondag staat met de Flèche Ardennaise -voor mij- één van de mooiste wedstrijden in België op het programma.
Om 12u30 gaan we van start in deze wedstrijd die tevens meetelt voor de Topcompetitie. De eerste 155 km verlopen in lijn, waarna we terug in Herve aankomen voor nog 2 plaatselijke ronden van 10 km.
Dit is waarschijnlijk wel de lastigste wedstrijd in België, er moeten dan ook niet minder dan 10 hellingen overwonnen worden. En dit zijn niet van de minste met o.a. de côte de Wanne, Rosier, Vécquée, Maquisart en Mont-Theux.
Vorige week heb ik bewezen dat de vorm uitstekend is, ik hoop dat ik ze ook in deze wedstrijd kan verzilveren. Een verkoudheid deze week zorgde nog even voor wat onzekerheid bij mezelf, maar tegen zondag vermoed ik dat die helemaal achter de rug ligt.

Gr Klaas

meer info op:
http://www.fleche-ardennaise.be/index_fichiers/Page733.htm

Geen opmerkingen: