zaterdag 20 maart 2010

Voorbeschouwing : Tour de Normandie

Hallo,

Morgenochtend vertrek ik richting Normandiƫ voor de eerste rittenkoers van het seizoen. Het is meteen een serieuze, 7 ritten en een sterk deelnemersveld met enkele Franse profploegen.

Maandag gaan we van start met een korte proloog in Mondeville, daarna staan er telkens lange etappes van rond de 200 km op het programma, en op woensdag moeten we zelf tweemaal aan de slag. Het parcours is niet super lastig, maar toch zitten er steeds wel enkele hellingen in. Echter, meestal zijn het de hellingen niet die voor de schifting zorgen, maar is de wind de grootste spelbreker.

Deze week heb ik nog een goede trainingsweek ingelast die ik met een goed gevoel heb afgesloten. De conditie is zeker goed, hopelijk zit het wat mee. Het is wel geen koers die me 100% op het lijf geschreven is, want in voorgaande jaren eindigden veel ritten vaak op een (massa)spurt, maar met goede benen moet ik me zeker kunnen tonen en wie weet valt er dan iets uit de bus!



Meer info op:
http://www.tourdenormandiecycliste.fr/

Groetjes Klaas

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Succes broerie!!

Anoniem zei

Op naar de eerste ... ereplaats! Of maken we er meteen een zege van? ;-)
We volgen het hier op de voet!
Tom