dinsdag 23 maart 2010

Proloog en 1e rit

Hallo,

De Ronde van Normandïe werd gisteren op gang geschoten met een korte proloog in de straten van Mondeville nabij Caen. De afstand bedroeg slechts 4,8 km, niet echt iets voor mij en dus wist ik ook dat ik niet de grootste verwachtingen moest hebben.
Ik mankeer duidelijk explosiviteit voor zo'n kort werk en ontgoochelde dan ook met een 118e plek. Toch mag ik niet echt ontgoocheld zijn, want ik weet dat dit niks voor mij is en met dit sterke deelnemersveld (veel goed uit de kluiten gewassen 'rouleurs') geeft mijn uitslag misschien een vertekend beeld.

Vandaag liep het beter, ik kon goed meekoersen en eindigde in het peloton. In de finale ging het op de kant maar alles liep uiteindelijk opnieuw samen en zo werd het massaspurt, ik werd 54e.
Morgen staan er 2 etappes op het programma.

Gr Klaas

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Zozo, het is al van dat: toevallig in de aanval geweest? Volgens de uitslagen wel, want bij de tussenspurten en KOM's bij de eersten doorgekomen...
Uiteindelijk nog dicht in de uitslag; toch niet in de slotkilometers teruggegrepen?
Hoe dan ook, dat belooft voor de komende dagen/weken!
Tom

Anoniem zei

http://www.velofotopro.com/coureur;3013;1;SYS-Klaas.html (foto's RV Normandië