vrijdag 20 maart 2009

Voorbeschouwing GP Wilfried Peeters

Hallo,

Met de GP Wilfried Peeters in Mol staat voor mij een volkomen nieuwe wedstrijd op het programma. De voorbije jaren reed ik telkens in Trognée, maar door de band met Quick-Step en dus ook Wilfried Peeters, verkiest de ploeg logischerwijs deze wedstrijd.

Om 13u30 gaan we van start aan het Zilvermeer te Mol voor 11 ronden van 13,6 km, goed voor 150 km in totaal. De ronde is volledig vlak en bevat geen hindernissen, dus belooft het een snelheidswedstrijd te worden met een grote kans op massaspurt.
Hoewel ik deze week nog stevig getraind heb (o.a. in de Ardennen) en misschien nog wat vermoeid zal zijn, hoop ik me toch te kunnen tonen.
Het is niet omdat deze koers me niet 100% ligt, dat ik niet 100% gemotiveerd ben en geen goed resultaat zou kunnen neerzetten!

Morgen nog goed uitrusten en naar de Primavera kijken,
en dan zondag zelf vlammen...

Groetjes Klaas

Geen opmerkingen: