vrijdag 4 mei 2012

Begin nieuwe episode?

Hallo Met het Circuit de Wallonie sta ik zondag nog eens aan de start van een wedstrijd in België. Een koers die me goed moet liggen, die ik goed ken en dus hopelijk na de moeilijke weken door gezondheidsproblemen een nieuwe start in luidt. De voorbije twee weken heb ik me zo goed als mogelijk voorbereid op deze wedstrijd. Helaas zaten de weersomstandigheden niet altijd mee en ook mijn virale infectie trok maar langzaam weg, maar ik hoop toch dat dit me zondag niet afremt. Zelf tast ik een beetje in het duister, maar ik voel me iedere dag beter en gezonder. De nodige parcourskennis en de aanwezigheid van de supporters zullen het plaatje hopelijk compleet maken. Het parcours dat we voorgeschoteld krijgen is niet van de poes. Een grote lus met meerdere niet al te lange, maar vaak steile hellingen, open vlaktes waar de wind kan spelen om af te sluiten met de alom bekende Petit Try die we daarna ook nog 3 keer moeten overwinnen in de plaatselijke ronden. Genoeg ingrediënten voor een stevig gekruide koers. Hopelijk hou ik er deze keer geen indigestie aan over!!! Directvelo.com verzorgt trouwens een livestream Groetjes Klaas

1 opmerking:

Anoniem zei

succes!
wb