woensdag 23 mei 2012

Berichtje uit Japan

Hallo

Ondertussen zit ik al één week op Japanse bodem, meer bepaald in de stad Ageo (Saitama), zo'n 50 km ten oosten van Tokyo. Na een lange reis van 24u ging het direct naar de ploeg service course om de nieuwe fietsen op te pikken. Daarna reden we nog een 2 tal uurtjes los onder een brandende zon (28°C).

De volgende dag, was een luilekker dag. De jetlag zorgde ervoor dat ik tot 11u sliep (dit is zowat jaren geleden) waarna we voor een uur of drie de weg opgingen. Daarna bezocht ik nog snel even de fiestenfabriek wat steeds de moeite waard is. Op vrijdag vertrok een deel van de ploeg dan voor de Ronde van Japan. Ik verblijf ondertussen nog steeds op een appartement van de ploeg in Ageo waar ik prima kan trainen onder zomerse omstandigheden (25 - 28°C, enkel gisteren was het een echte regendag en 14°C) en in een schitterend panorama (en in de bergen). Die trainingen verlopen goed, alhoewel ik toch nog wat voorzichtig moet zijn. Mijn valpartij in de laatste etappe van de Rhône Alpes Isère Tour berokkende toch wat schade, gekneusde ribben zorgen ervoor dat diep ademhalen en bruuske bewegingen niet evident zijn, maar iedere dag gaat het beter en beter. Hopelijk kan ik de goede vorm van de Rhône Alpes Isère Tour nog wag aanscherpen en volgt in de Ronde van Kumano het resultaat.

Klaas

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Het is je van harte gegund.
P.N.

Tom Vandenbussche zei

Geniet er daar nog van!

Noenkel zei

Nie overtrainen ... en ook een keer naar andere bergjes kjken