woensdag 29 september 2010

Cinturo de l'Emporda: laatste grote opdracht...

Hallo

Morgen reis ik vanuit Marseille richting het Spaanse Empurdam, de streek rond Girona - Figueres. Vrijdag ga ik daar van start in de laatste UCI2.2 wedstrijd van het seizoen (voor mij).

Het ziet er nog een zware, maar mooie opdracht uit. De ronde omvat drie ritten (160, 170 en 150 km) met telkens de nodige beklimmingen om het verschil te maken. Ook het deelnemersveld oogt zeer sterk met onder meer Francisco Mancebo (ooit top 5 in de Tour)!

Mits een goede vorm moet ik hier zeker iets kunnen uitrichten. Afgelopen weekend bleek dat die vorm wel een beetje zoek was. Maar ja, zoals ze zeggen, conditie is een ziekte. Het kan soms rap keren en van details afhangen.

Druk is er niet, nu maak ik mijn seizoen niet meer. Maar als de kans zich voor doet... zal ik ze niet laten liggen.
Ik ga er alvast het beste van maken!

Vamos,
Klaas!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Okido !
Vamos por la VICTORIA menos por el ESTRADO !
P.N.

Anoniem zei

en na de overwinning: Vamos a la playa!