zaterdag 17 april 2010

Voorbeschouwing: Zellik-Galmaarden

Hallo,

Morgen staat met Zellik-Galmaarden opnieuw een klassieker op het programma. De wedstrijd is dit jaar nog verder opgewaardeerd tot het 1.2 statuut en maakt tevens deel uit van de Topcompetitie waardoor er een mooi deelnemersveld aan de start komt met onder meer Rabobank Continental en Landbouwkrediet.

Het parcours is klassiek, na de start (12u30) in Zellik volgt een aanloopstrook van een 40 tal kilometer, dan leggen we 2 ronden af met telkens de beklimming van de Muur van Geraardsbergen, de Onkerzeleberg en de Bosberg. Daarna volgen nog 4 plaatselijke ronden van 20 km met waarin we telkens de Bosberg en de Congoberg moeten overwinnen. Na exact 173,9 km komen we aan in Galmaarden.

Na mijn buikgriep van vorige week is het nog even afwachten wat de impact zal zijn op mijn conditie. Op training ging het alleszins vlot en voelde ik me goed, hopelijk is dit in koers ook het geval. En als de benen misschien iets minder zijn, dan zal de motivatie dit wel compenseren, want ik zou me graag opnieuw tonen.

Gr Klaas

meer info op:
http://www.zellik-galmaarden.be/

Geen opmerkingen: