woensdag 16 september 2009

Voorbeschouwing Tour de Moselle

Hallo,

Van vrijdag tot en met zondag staat de laatste rittenwedstrijd van het seizoen op het programma, de Tour de Moselle. Zoals de naam doet vermoeden speelt deze wedstrijd zich af in het Franse departement de Moselle (Moezel). Op vrijdag staat een rit van 149,9 km op het programma, op zaterdag mogen we twee maal aan de slag, in de voormiddag voor een tijdrit van 19,3 km en in de namiddag nog een rit van 91,5 km. Op zondag sluit de ronde af met een rit met start en aankomst in Thionville van 178,4 km. Het parcours lijkt constant op en af te gaan met af en toe een stevige beklimming. Ook het deelnemersveld oogt zeer sterk met onder andere de Franse nationale selectie met hierbij de winnaar van de Ronde van Aosta.
Ik voel me goed, hopelijk heb ik niet te veel last van mijn valpartij van afgelopen zaterdag in Wijnendale, want ik ga er zeker nog eens voor gaan.

Groetjes Klaas

Meer info op:
http://cyclosportthionvillois.com/tour%20de%20moselle%202009.htm
http://www.tourdemoselle.com/

Geen opmerkingen: