dinsdag 9 juni 2009

Vooruitblik : Ronde de l'Oise

Hallo,

Donderdag begin ik aan het 2e deel van mijn seizoen, de Ronde de l'Oise in Frankrijk (Picardië). Na een korte rustperiode en opbouwperiode is het ietwat in het duister tasten hoe het zal lopen. Ik zie deze wedstrijd dan ook hoofdzakelijk als voorbereiding op de komende weken en onder het moto "we zien waar het schip strand". Maar naar mijn gevoel op training denk ik dat het wel los zal lopen...

Over de wedstrijd zelf weet ik zeer weinig, het is de eerste keer dat ik hier aan de start verschijn. Het deelnemersveld oogt allesinds zeer sterk, maar ik heb al bewezen dat ik hierin mijn mannetje moet kunnen staan. Het parcours gaat over golvende wegen en misschien dat de wind ook nog een spelbreker kan worden.

Gr Klaas

Meer info over de wedstrijd is te vinden op :
http://comite-oise-cyclisme.over-blog.com/article-32092284.html

Geen opmerkingen: