woensdag 9 februari 2011

Essor Basque

Hallo

Zaterdag gaat het dan echt van start met de Essor Basque. De laatste trainingen van de voorbereiding zitten erop, nu is het vooral uitrusten om komend weekend dan optimaal aan de eerste wedstrijden te kunnen beginnen.

Hoewel deze wedstrijden nog niet zoveel belang hebben heeft iedereen toch de nodige stress door de nodige vragen. Waar sta ik, een nieuw seizoen, een niewe ploeg... Voorbereidingskoersen bestaan ondertussen al lang niet meer, iedereen is goed getraind waardoor het niveau onmiddellijk al hoog zal liggen.

De koersen hebben een gevarieerd parcours, de ene dag al wat vlakker dan de andere. Ik zal niet forceren, wedstrijdritme opdoen is de boodschap. Maar ik hoop om me toch al eens te kunnen tonen tijdens één of andere rit. Als het lukt om eens een mooie uitslag te rijden zal ik het niet laten liggen, altijd goed voor het vertrouwen...
Maar als het niet lukt, is het ook geen ramp. Nu nog hopen op mooi weer en dan zullen het hopelijk meest aangename wedstrijden van het jaar worden, alles mag en niets moet...

Ik vermoed dat de website www.directvelo.com wel verslag zal uitbrengen zodat jullie het in België een beetje kunnen bijhouden.

Gr Klaas

Geen opmerkingen: