zaterdag 12 februari 2011

Boucles de la Soule

Hallo

Vandaag was het dan zover, de eerste wedstrijd.

De opdracht vandaag was volgen... Ik kwam dus niet in het wedstrijdverhaal voor. Al snel reden 11 renners weg en zij zijn de hele wedstrijd vooruit gebleven. Ik heb me de hele wedstrijd in het peloton schuilgehouden, het gevoel was goed en dat was het belangrijkste. Verder kan ik nog melden dat er heel wat valpartijen waren, door de regen lagen de wegen er extreem glad bij. Gelukkig ben ik recht gebleven. Het parcours was nochtans zeer mooi, met iedere ronde een helling van 3km, hierop brak het peloton in de laatste ronde nog in stukken en ik kon me vrij vlot in het eerste peloton handhaven.

Hopelijk is het morgen beter weer, in het wedstrijdverhaal zul je me morgen ook nog niet vinden. De opdracht is opnieuw souplesse en ritme opdoen...

Gr Klaas

Geen opmerkingen: