woensdag 8 april 2009

Voorbeschouwing: Circuit des Ardennes

Hallo,

De volgende wedstrijd staat alweer voor de deur, het prestigieuze Circuit des Ardennes. Vanaf vrijdag tot en met zondag ben ik dus te vinden in de Franse Ardennen. Het parcours en deelnemersveld ogen alvast zeer pittig. Het is de eerste keer dat ik hier aan de start kom, dus kan ik het parcours moeilijk inschatten, maar zoals de naam doet vermoeden zullen we telkens een mooi Ardennenparcours voor de wielen krijgen.

Op vrijdag en zaterdag staat telkens een lange rit gepland van net geen 170 km. Vanop het profiel kan ik afleiden dat het constant op en en neer gaat en vooral op zaterdag lijkt het lastig. Op zondag staan dan 2 ritten op het programma, in de voormiddag een etappe van 75,9 km en in de namiddag nog een afsluitende rit van 87,9 km, beide ritten bevatten opnieuw de nodige hellingen die normaal gezien voor de nodige afscheiding kunnen zorgen.

Zondag en maandag had ik nog een beetje last van mijn maag en darmen, maar dat is er ondertussen volledig uit. De goede benen zullen er dus zeker nog zijn, hopelijk zit het koersverloop wat meer mee dan vorige week en kan ik er iets moois van maken.

alle info is te vinden op volgende link : http://circuit08.over-blog.com/

Groetjes Klaas

4 opmerkingen:

Anoniem zei

de goede benen waren er idd nog, dikke proficiat syske,
tot spreeks , stevie

Anoniem zei

PROFICIAT MET JE EERSTE GROTE ZEGE!!!!!

En in een andere rit in de aanval met Dimitri Kosyakov... Ik ben blij dat je hem hebt 'laten' winnen ;-)

Tom (live vanuit de Ronde van Turkije ;-))

Anoniem zei

Eindelijk die belangrijke overwinning!

Pieter zei

Van harte proficiat met je eerste zege sinds lang. Het doet enorm veel deugd om je nog eens op het hoogste schavotje te zien.

Klaas hou je goed en tot gauw,

Pieter