woensdag 14 maart 2012

Paris - Troyes

Hallo

Paris-Troyes van vorige zondag werd geen succes voor mij. Al snel moest ik opnieuw vaststellen dat de benen nog niet 100% zijn. Toen de wedstrijd al snel open brak door de wind kon had ik niet de kracht om op te schuiven en zo mijn plaats in de eerste waaiers in te nemen. Dus belandde ik achteraan. De eerste drie waaiers kwamen opnieuw samen, ikzelf probeerde op een helling nog de sprong naar voren te maken met 6 anderen, maar de wedstrijd viel nooit meer stil. We bleven zowat 60 km op één minuut hangen, maar zagen de kop nooit meer terug. Een ontgoocheling dus en dus besloot ik maar wat door te rijden als training. Uiteindelijk stonden er goed 160 km op de teller. Hopelijk betert het snel, want uiteraard is het niet leuk om achter de feiten aan te hollen.

Klaas

1 opmerking:

Anoniem zei

kop op!
niet twijfelen... blijven werken en rusten... de vorm komt wel weer...
succes!
wb