vrijdag 22 februari 2013

Voorbeschouwing Kuurne-Brussel-Kuurne

Hallo

Voor het eerst kom ik aan de start van het Belgisch openingsweekend, voor menig wielerliefhebber het 'echte' begin van het wielerseizoen. De 'Omloop het Nieuwsblad' mag ik nog vanuit de warme sofa aanschouwen, maar zondag mag ik zelf de fiets op voor Kuurne-Brussel-Kuurne.

Uiteraard dat ik nerveus ben voor deze koers. In eigen streek, belangrijk voor de ploeg, massale belangstelling, een sterk deelnemersveld, winterse omstandigheden, live op tv en een zwaar parcours..., voor de leeuwen gegooid worden dus! Grote ambities heb ik niet in deze wedstrijd, zo'n koersen zijn niet bepaald mijn specialiteit, daarvoor mankeer ik net wat explosiviteit, brute kracht en 'wringvermogen', maar met een extra dosis motivatie hoop ik me toch te laten zien.

Meer informatie kun je alvast vinden op de officiële website:
www.kuurne-brussel-kuurne.be

Daarna gaat het naar Italië voor de GP Camaiore, Strade Bianchi en Giro del Lazio.

Groetjes
Klaas

2 opmerkingen:

Anoniem zei

als K-B-K je misschien niet 100% ligt, dan ben ik ervan overtuigd dat je in Italië wel zal likkebaarden van het parcours! Forza Klaas! :-)
veel succes!
wb

neef Dries zei

Veel succes morgen in Kuurne-Brussel-Kuurne!