maandag 4 februari 2013

Programma februari

Hallo

Sinds zaterdag heb ik het Toscaanse Castagneto Carducci weer gewisseld voor het West-Vlaamse Loppem. Ik kan met een goed (en voldaan) gevoel terug blikken op de 18 daagse ploegstage. De eerste week viel het weer nog wat tegen, maar daarna ging het steeds 'crescendo' en konden we in prima omstandigheden de laatste trainingen afwerken. Zowel kwantiteit en kwaliteit lagen een stuk hoger dan vorig jaar, maar ik verteerde het bijzonder goed. De omkadering zorgde er dan ook voor dat we enkel aan trainen, rusten en eten moesten denken waarvoor dank!
Nu resten me nog 10 dagen om de laatste kantjes af te ronden en dan zal ik eindelijk een rugnummer op mijn Crelan truitje kunnen spelden. Dit zal gebeuren op 16 februari in de Italiaanse openingsklassieker de Trofeo Laiguelia. Een wedstrijd over een heuvelachtig parcours in Ligurië.
Een week later kom ik ook in het Belgisch openingsweekend in actie en start ik in Kuurne-Brussel-Kuurne (zondag 24 februari), daarna gaat het opnieuw naar Italië en sluit ik de maand af met de GP Camaiore (donderdag 28 februari) in Toscane (Massa e Carrara).

Een mooi programma om te beginnen...
Ik kijk er al naar uit!
Groetjes
Klaas

3 opmerkingen:

Anoniem zei

leuk om je blog te lezen in de nieuwe stijl!
veel succes alvast en geniet van je koersen in Italië... je manier van koersen zal er alvast erg geliefd worden...
paar jaar terug ook een week in buurt van castagneto gaan fietsen en zwaar onder indruk van prachtige landschap...
grts!

wb

Anoniem zei

De nieuwe stijl van je blog oogt inderdaad veel frisser en moderner.
En de verwoording straalt tevredenheid, ambitie en hoop uit.HOUDEN ZÓ !
P.N.

Noenkel zei

Een nieuwe look, nieuwe kleuren is de lente in zicht? In ieder geval kijken we uit naar je "echte" debuut bij de grote jongens. Succes ermee.