woensdag 12 september 2012

Gedwongen opgave te Zwevegem

Hallo

Maandag nam ik deel aan de GP Marcel Kindt te Zwevegem. Met een 150 tal renners gingen we van start om 16 ronden van goed 10 km af te leggen. De wind, enkele stroken bergop en wat smallere wegen moesten voor afscheiding zorgen.

Met de goede conditie van de voorbije weken had dit wel iets voor mij moeten zijn. Helaas beschikte ik niet over al mijn mogelijkheden. Een domme val hier thuis zorgde ervoor dat ik stekende pijn had in de onderrug. Ik kon dan ook niets forceren en niet afzien op de fiets. Ik moest me beperken tot volgen, na 120 km in het peloton te rijden stapte ik af omdat de pijn steeds sterker werd.

Hopelijk betert dit snel en kan ik opnieuw voluit gaan in de komende wedstrijden.

Groetjes
Klaas

Geen opmerkingen: