zaterdag 7 juli 2012

La Ronde Pévèloise - GP Pont-à-Marcq

Hallo

Na een korte break gevolgd door een goede trainingsweek vlieg ik er opnieuw in met "La Ronde Pévèloise". De naam Pévèle doet waarschijnlijk al een "kassei"belletje rinkelen. 187 km staan er op het programma, verdeelt over 3 verschillende circuits. Een eerste "kassei" vrij circuit van 15,9 km die we 6 keer moeten afleggen. Daarna 4 keer een circuit van 14 km met telkens één kilometer kassei van Monts-en-Pévèle. En om af te sluiten nog 3 keer een rondje van goed 11 km met tellens nog een extra strook kasseien van 700m.

Ik heb geen ervaring met deze wedstrijd en kassei koersen heb ik de laatste tijd niet meer gereden. Maar goed, als Belg kan ik dit niet helemaal verleerd zijn ook. En als de benen goed zijn, dan zal de rest wel volgen...

Na de wedstrijd vertrek ik onmiddellijk met de ploeg richting het zuiden. Daar zullen we in de Alpen de conditie verder op punt stellen.

Klaas

2 opmerkingen:

Tom Vandenbussche zei

Bonne chance!

Noenkel zei

De zomer moet nog komen, zowel de uwen als deze van het weer.
Tot in de Vogezen.