woensdag 11 juni 2014

Opnieuw in koers

Hallo

Zaterdag was ik voor het eerst opnieuw in het peloton te zien. In het mooie Zeeland reed ik de Zeeland Seaports Classics (UCI 1.1). Met een bang hartje vatte ik deze typische waaierkoers over de smalle Zeeuwse dijken aan. Maar tegen de verwachtingen in liep het vrij vlot. Omdat er ook geen wind stond bleef alles samen en toen de vluchters gegrepen werden draaide de koerst uit op een massaspurt gewonnen door Theo Bos. Ik kon dus zonder problemen de 200 km koers volmaken en kon zowaar nog eens een 'aanvalletje' plaatsen in de laatste 10 km.
Morgen rij ik mijn volgende wedstrijd in Ternat (koers van sponsor Josan). Volgende week woensdag staat Romsée Stavelot Romsée zeker op het programma.

Enkele wedstrijden dus om er opnieuw in te komen en misschien volgt dan wel nog eens een leuke uitslag.

Groeten
Klaas

Geen opmerkingen: