zaterdag 28 juni 2014

Morgen Erpe Mere

Hallo

De voorbije weken waren behoorlijk druk. Nadat ik hernam in de Delta Seaports Classic Zeeland, ging ik van start in de regionale wedstrijden te Ternat en Zedelgem waar ik respectievelijk een 6e en 5e plaats behaalde. Daarna nam ik deel aan Romsée-Stavelot-Romsée in de Ardennen. Het gevoel was goed en vooral op het einde was ik bij de betere renners. Ik gokte en opende de finale, maar verloor... en eindigde 15e.

Daarna startte ik nog in de pronkers van Ruddervoorde waar ik me gedeisd hield in het peloton en even voor half koers de remmen dicht kneep. Daags nadien reed ik Halle-Ingooigem. In deze wedstrijd viel weinig te beleven en zoals verwacht werd het een massaspurt die ik zoals gewoonlijk aan me voorbij liet gaan. Het enige moment van opschudding voor mezelf was materiaalpech na 40 km (gebroken versnellingskabel) waardoor ik nog 160 km op een reservefiets van de neutrale wagen verder moest rijden.

Morgen neem ik deel aan Dwars door de Vlaamse Ardennen, een interclubwedstrijd met start en aankomst in Erpe-Mere. 160 km met een 10 tal Vlaamse hellingen moeten afgelegd worden. Start is om 13u30.

Groeten
Klaas

Geen opmerkingen: