woensdag 14 december 2011

Bridgestone Anchor Pro Cycling Team: Japan, here we come!

Hallo

Een winterslaap is er om uit te rusten, ook voor mijn pen! Vandaar dat het hier even wat doods was, mijn excuses...
Nu ja, zo doods was het niet. Mijn dagen waren meer dan gevuld en de doodse periode is dan ook voorbij gevlogen. En over vliegen gesproken! Vrijdag doe ik dit letterlijk en ga ik op uitnodiging van de hoofdsponsor van mijn ploeg voor 2012, het 'Bridgestone Anchor Pro Cycling Team! voor zes dagen naar Japan. Ik vermoed dat dit een super ervaring zal worden en meteen ook een unieke gelegenheid om eens in het land van de rijzende zon te komen!. Daar in Japan zal ik mijn nieuwe ploegmaats voor het eerst zien, trainen, testen ondergaan, nog wat administratieve en logistieke zaken regelen en de ploegvoorstelling bijwonen.

Ik kijk er al naar uit.

Meteen ga ik ook al mijn eerste goede voornemen voor 2012 lanceren. Mijn blog opnieuw regelmatig stofferen en in een nieuw kleedje steken.

Tot hoors,
Klaas

1 opmerking:

Tom Vandenbussche zei

't Amusement in Moskou alleszins!!!