zaterdag 8 december 2012

Vlotte eerste trainingsmaand...

Hallo

Ondertussen ben ik al een maand bezig met de voorbereiding op 2013. Die voorbereiding verloopt tot nog toe vlekkeloos, de trainingen lopen goed, het gevoel zit goed en de omstandigheden vallen tot nog toe behoorlijk mee, op uitzondering van de laatste dagen dan...

Mijn nieuwe ploegmaats voor 2013 heb ik ondertussen ook beter leren kennen. Op de eerste bijeenkomst van mijn nieuwe ploeg Crelan Euphony te Oudergem (Zoniënwoud), stonden heel wat teambuildings activiteiten op het programma. Ik heb me goed geamuseerd en kijk al uit naar de tweede bijeenkomst volgende week in de Ardennen die ook nog in het teken van teambuilding staat.

Daarna gaat de focus weer helemaal op het fysieke werk!

Groetjes
Klaas

1 opmerking:

Anoniem zei

Je bent "goe bezig"
Houden zó
P.N.