zondag 22 februari 2009

Start seizoen 2009




Hallo,

Het nieuwe seizoen staat voor de deur, tijd voor een eerste berichtje dus...

Straks rijd ik mijn eerste wedstrijd voor mijn nieuwe ploeg, Wielergroep Beveren 2000. Hoewel het "maar" om een clubkampioenschap gaat, een veredelde oefenkoers met een 6 tal West-Vlaamse ploegen, ben ik toch altijd wat gespannen. Je weet natuurlijk nooit hoe het gaat verlopen. Hoe is het gevoel? De eerste keer in een nieuwe trui...
Maar toch kijk ik met vertrouwen vooruit. De winter is voorbij gevlogen en dit is meestal een goed teken. De trainingen verliepen goed, de ploegstage 2 weken geleden in Benicassim is voorbij gevlogen, de fiets is top, de examens zijn achter de rug met een positief resultaat...
Nu nog hopen dat ik van tegenslag gespaard blijf...

Tot de volgende...




3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een verrassing, mooi gedaan hoor zeg! Sara

Anoniem zei

Wij hebben ervan genoten!!!Succes
LP

ebouckae zei

klaas

veel succes in het nieuwe seizoen. We volgen jou met zeer veel interesse en hopen dat je er alsnog in slaagt om prof te worden. ik besef het maar al te goed , "dit is geen sinecure "en vraagt veel opoffering, training en moed . ik heb je zien fietsen verleden jaar in La Roche en heb gezien welke aanvalsdrift je hebt . Veel succes in 2009 . Vele groeten aan je ouders en je nonkel Luc.

erik bouckaert